Perjantaina oli Kpsh:n agitreenit. Tehtiin 10 esteen rataa, missä harjoiteltiin välistävetoja ja jaakotusta. Muuten oli sitten ihan perussuoraa. Lähdössä ja pöydällä pysymisessä oli taas ongelmaa. Välistävedot meni muuten ok, mutta eka väli oli vaikea ku luca tuli putkesta vauhdilla ja hyppäs ekan hypyn niin pitkälle, että ohjautui siitä sitten herkästi seuraavan esteen väärälle puolelle. Loppuun tehtiin vielä keinua, mitä Luca ei ole ennen mennyt. Eipä tainnut Luca edes tajuta, että kyseessä oli ihan uusi este.

Launtaina oli taas Acen treenit, mitkä piti pitkästä aikaa Tiia Vitikainen. Rata oli kutakuinkin tämännäköinen (mittasuhteet ei oikeita).

Lucalla tehtiin rataa pätkissä, koska keinua ja aata ei vielä radalla voi ottaa. 16-18 väli oli vähän vaikea kun hidastelin esteellä16 niin en millään ehtinut enää ohjaamaan 18. 18-19 oli tarkoitus ohjata ennakoivalla valssilla. 17-19 väliä tehtiinkin myös moneen otteeseen kun olin taas myöhässä ja en sitten ennättänyt ohjata estettä 19, jolloin koira pyörähti minun väärälle puolelle. Tiia näytti sitten Lucan kanssa miten 17-19 mennään sujuvasti, eikä se mitenkään kiireiseltä näyttänyt. Kylläpä sapetti kun itse juoksin hiki hatussa ja silti olin aina väärässä paikassa väärään aikaan. Puomin jälkeistä poispäinkäännöstä harjoiteltiin siten, että Tiia palkkasi Lucan aluksi siitä, että kääntyi vain oikeaan suuntaan.

Väliajalla harjoittelin vielä aata ja yhdellä esteellä pakkovalssia. Pakkovalssistakin selvisi, että minä olen ollut siinä tähän asti aina väärin sijoittuneena.